Subject: FW: Elektriprojekt LC3024 Kanaküla laadija liitumine Kanaküla Saarde vald Pärnumaa
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 10:11:53 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Russak Joonas <[email-masked]>
Sent: Friday, January 31, 2025 12:23 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Vs: Elektriprojekt LC3024 Kanaküla laadija liitumine Kanaküla
Saarde vald Pärnumaa

Tere

Aitäh vastuse eest. Saadan muudetud elektriprojekti uuesti
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Joonas Russak

Tööjuhataja / projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5902 1726

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Oksa tee 18, 71067 Viljandi, Eesti

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Saatja: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 29. jaanuar 2025 12:23
Adressaat: Russak Joonas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Elektriprojekt LC3024 Kanaküla laadija liitumine Kanaküla
Saarde vald Pärnumaa

Tere

Esinesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, selgitame
alljärgnevalt:

1.	Juhime tähelepanu, et katastriüksuste  92 Tartu - Viljandi -
Kilingi-Nõmme tee (71101:003:0086) ning Kanaküla kauplus (71101:003:0125)
piiride osas esineb kattuvus.

2.	Sellise paigutusega elektrimaakaabli osas kasutusõigust seada
kahjuks ei ole võimalik  enne kui  eelpool mainitud kinnisasjade piirid on
kindlaks määratud. Piiratud asjaõigus saab ulatuda ainult konkreetsele
isikule kuuluvale kinnisasjale. Kattuva piiriala puhul ei ole aga enne
piiride kindlakstegemist selge, kumb külgnevate kinnisasjade omanikest on
kattuva piiriala omanik ja millises ulatuses.

Kuna piiride kattuvuse eest vastutab Maa- ja Ruumiamet, palume pöörduda
Maa-ja Ruumiameti poole, kes selgitab piiride korrigeerimise võimalusi.

Tulenevalt eelnevast, jääme seisukohale, et Transpordiametil ei ole
võimalik enne Teie projekti kooskõlastuse taotlust rahuldada, kuniks on
katastriüksuste piiride korrigeerimine läbi viidud või kui on soov
kiiremini projektiga edasi minna, siis tuleks projektlahendust
korrigeerida, vältides maakaabli trassikoridori kavandades piiride
kattuvusega ala.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Russak Joonas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 22, 2025 3:09 PM
To: info transpordiamet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektriprojekt LC3024 Kanaküla laadija liitumine Kanaküla Saarde
vald Pärnumaa

Tere

Saadan teile taotluse kooskõlastamaks elektriprojekt LC3024 Kanaküla
laadija liitumine Kanaküla Saarde vald Pärnumaa.

Lugupidamisega,

Joonas Russak

Tööjuhataja / projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5902 1726

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Oksa tee 18, 71067 Viljandi, Eesti

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.